maandag 11 december 2017

D66 Kandidatenlijst GR2018

D66 Berkelland presenteert met trots de lijst met kandidaten en het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. De lijst en het programma zijn vastgesteld op maandag 11 december  2017 door de algemene ledenvergadering van D66 Berkelland.

Lijsttrekker Han Boer: “Ik ben trots dat ik aanvoerder ben van deze lijst met zeer goede kandidaten. We vormen met elkaar een hecht team, dit geldt voor de huidige fractieleden, de nieuwe kandidaatsraadsleden en lijstduwers op de lijst.

We hebben kandidaten uit heel Berkelland. Mannen en vrouwen die weten wat er in hun directe woonomgeving speelt en dit ook aankaarten.

Serieuze kandidaten die met opgestroopte mouwen de komende vier jaar 100% inzet geven. Met duidelijke ideeën hoe Berkelland er in 2022 uit moet zien. De inhoudelijke kennis van het team op belangrijke thema’s als wonen, werk en inkomen, zorg en ondernemen is groot. Deze kennis wordt aangevuld met de praktijkervaringen die zij in hun dagelijks werk en leven meemaken. In het verkiezingsprogramma zijn dit de hoofdthema’s naast natuur en landschap en dat iedereen kan meedoen in de Berkellandse samenleving. Samen gaan we voor een goede verkiezingsuitslag op  21 maart 2018! “ Zodat we verder kunnen met ons werk voor Berkelland.

Lijst D66 Gemeenteraadsverkiezingen  2018

1. Han Boer Neede