donderdag 19 november 2020

D66 tevreden, na jaren strijden kan bouwen in Berkelland weer

“Eindelijk!” zegt fractievoorzitter Han Boer van D66, “Eindelijk is het roer om. Vanaf 2017, sinds het uitbrengen van ons woonpamflet, roepen we dat er weer gebouwd moet worden voor alle doelgroepen in Berkelland. En dan niet alleen transformatie van leegstaande of vervallen panden, maar ook nieuwe locaties. Vele moties, amendementen en schriftelijke vragen later gaat het college dan toch uiteindelijk om. Het zag er lang niet naar uit dat het zou lukken. In de beantwoording van vragen bij de recente begrotingsbehandeling meldde het college nog: ‘Op dit moment zijn er geen nieuwbouwwijken (uitbreiding) in beeld’. Maar het kan verkeren, nog geen week later zegt hetzelfde college: Er komen echt nieuwe wijken bij”. Zo vat de Needse fractievoorzitter van de grootste oppositie partij van Berkelland de afgelopen periode samen.

Lees verder op https://www.nieuwsuitberkelland.nl/2020/11/d66-tevreden-na-jaren-strijden-kan-bouwen-in-berkelland-weer/